Tuesday, May 15, 2007

miks ma otsustasin täna sellega pihta hakata



eks vist selle pärast, et kui täna Helen helistas ja küsis, et kas ta paneb mu Rõuge Rattamaratonile kirja, siis tuli "jah" poole sekiga. ja hiljem jõudis sellele järgi mõte: "hm, see oligi see, millest me jooksumaratonijärgsel Krooksus kudemisel rääkisime - Süvenev Spordipedendus!" et aasta tagasi ei oleks tema seda küsinud. ühesõnaga on olukord kuidagi kiiresti muutunud ja ise ka ei saa enam pihta kuidas enam pidama ei saa.

arvatavasti oli skeem umbes selline:
1) juuli 2006: AURA keskus läks juuliks remonti ja meil kylliga tuli leida endale alternatiivne trenn. offisi akna tagune uisurada saigi märkamatult uueks AURAks.

2) marti otsis uisutada oskavat tütarlast võrru xdriimi A-rada sprintima ja kuna kõige rohkem naistuttavaid on rahavatarkuse järgi karudel, siis tema poole ta pöörduski. karu ei viitsinud mõtlemisega (ja minuga läbirääkimisega) pingutada ja ütles, et mina kindlasti nõus. ja marti andis meid üles. no ja siis ei lubanud mul uhkus starti minemata ka jätta. hirm oli sajaga nahas: elus pole stardinumbrit kandnud, ratast pole sõitnud, kaarti pole kaugelt ka näinud, tiimikaaslaseid pole elus näinud ... õnneks lugesime seiklussporti tutvustavat juttu alles pärast :D eks seal stardis nats võõrkehana olin: jõin oma pauerbaari kokteili ja tonksisin asjalikkuse mõttes varabaga kummi. muu raffas tshekkis hoolega varustust ja tuttavad arvasid, et ma olen jälle vahuriga kanuusid tassimas.
spordipäeva järeldus oli: kui sul on hea seltskond ja natukegi vastupidavust, siis pole vaja mingi bõkk olla et xdriimil end tuulutada. kõige üllatavam oli teadasaamine, et olen vajadusel võimeline poolteist tundi järjest jooksma :)

no ja siit edasi ....

1 comment:

Päss said...

Sind ju hoiatati eelmisel suvel, mis kõik võib juhtuda, kui mitte piisavalt ettevaatlik olla. Aga ei, ikka on vaja vanemate ja targemate õpetussõnad tähelepanuta jätta ja hakata vastutustundetult spordiga liialdama!