Monday, April 7, 2008

Soosaar Data Error Systemsi neegerdamine

saatsime siin vahepeal heleni oma tiimi poolt iksdriimi tõniselt tarkust ammutama, et õppida uusi nippe maniküürisäästvaks multisportimiseks. kahe loengu kokkuvõtteks kommantaaris ta vaid niipalju, et me olevat eelmisel hooajal hunnikute viisi jalgrattaid leiutanud :D

ka mina ei ole vahepeal enesetäiendamist unarusse jätnud. eelmisel nädalavahetusel kaasati mind aaraja kolleegide-konkurentide poolt Soosaar Data Error Systemsi ajavõtu+korraldustiimi. nädalavahetus oli ülimalt sisukas pakkudes eluks hädatarvilikke teadmisi.

nüüd ma tean näiteks, et bulgaarias maleturniiril ei oleks mul mingit shanssu, sest seal ootab ees Kohhutav Ebameeldivus: sealsete reeglite järgi et tohi enne 30 käiku viiki pakkuda. mul tuleks etturitest ilmselgelt puudus kiiremini kätte kui 30 käiku täis. no ja siis muidugi veel props selle buhhneri koefitsendiga ...

laupäev lisas maailmapilti uue spordiala: reketlon. nende turniiritabelite segaseks muutmisega oli SDES eriti kõvasti vaeva näinud. kui efka ajude suurem tuleohtlikkus oli möödas viis karu mind mootorite maailma. niisiis olin elus esimest korda jõudnud kardirajale. sealsed poisid istuvad talv otsa keldris nagu kartuliidud aga selle eest saavad töö ajal kõvasti mussi kuulata. suvel saavad selle eest topelt doosi päikest.

no ja siis see bõuling. kes minuga vähegi koos kuule veeretama on sattunud, see teab kui hästi ma oskan nende asjandustega oma sõrmi ära väänata ja küüsi murda ja kurikatele mitte pihta saada ja kuidas see mulle ei meeldi. olen siuke tüüpiline rennibõuler. reede õhtul tehti mulle marti poolt bõulingu analüüs metafüüsilisel tasandil koos karupoolsete praktiliste ja sunniviisiliste näidetega selle ala reidilaksudest. siis ma veel ei teadnud, et see oli karu Kavala Plaani esimene osa. teine osa oli minu võistlema sundimine. ühesõnaga: kui oled end neegriks lubanud siis tuleb kõik saatuselöögid vaikselt ära kannatada.

vahetult enne võistlust sain taas ühe teadmise võrra rikkamaks: tuli välja, et bõulingu radasid õlitatakse. seni arvasin, et see rätikuga kuuli pühkimine on lihtsalt viskele keskendumise rituaal ja tegijaks olemise must liigutus.

No comments: