Monday, July 28, 2008

tagheueri skoor: kolm lokaali ja kolm järve

viimased kaks nädalavahetust on suvi mind märkamatult lõunaingli auuli kandnud.

esimene kord oli põhjuseid mitu. esiteks toetus kohalikule rulluisuelule ja soov hingata kopsudesse lõuna-eesti ralli tolmu. teiseks tõmbasime joone alla kärstna iksdriimile ja läti seiklusele. mõlema ürituse käigus olime osavad oma varandust ümberpaigutama endale täiesti mittekasulikul moel. kui kärstnas hoiustasime merikese ja heleni spordiriideid, andes merikesele hea vabanduse spoditegemisest viilida, siis lätis kogunes kõikvõimalik lauahõbe kogemata minu valdusesse. võrus sai siis natuke õiglust taas jalule seatud.

uisutamise osa jäi minu kanda, sest lõunaingel oli asjalik ja pani ka kõik teised, kel minust rohkem osavust kätes ja mõistust peas, tööle. ega ma pikalt üksi trennima ei pidanud. sain suht kiirelt tuttavaks kahe noormehega, kes mu ülikiirelt ja turvaliselt lõppu transporteerisid, takistades oma laia seljaga tuult ja mängides võimalusel rongisõitu. ma polnud varem tuule takistamisele mingit tähelepanu pööranud aga tõelised rattamehed pidid isegi tänaval jalutades aerodünaamika eeliseid kasutama. et ühesõnaga, kui keegi tänaval tihkelt su seljataha hoiab, siis ei pruugi see olla taskuvaras ega potensiaalne austaja, vaid tegu on pigem rebaskavala ratturiga.

merike premeeris meid ilusa ilma puhul ookeaniäärse kunstinäituse külastamise ja värskendavate kokteilidega. anni teenis tagheueri avamängu eest suisa kaks mohiitot. keegi ungari poiss oli sinna liivast magava ingli meisterdanud. ja nii juhtuski, et kui me pärast mõisa aidas pugimist lõpuks ralli külastamise päevakorra punkti juurde jõudsime, siis selgus, et me oleme lootusetult hiljaks jäänud. no ja tegelt, kesse rallit ikka tõeliste rallipededeta vaatab. ennem peaks ju ikka rajad testitud olema jne.

nädala sees oli merike oma autot tuuninud ja selle käigus linnavahel ka paraja etenduse andnud. ma oleks hullult tahtnud näha kuidas ta miniseeliku ja kõrgete kontstega, läpakas üle õla, tõukerattaga mööda tänavaid kihutab ...

möödunud nädalavahetusel kolis täienenud mustlaslaager taas lõunaingli hoovile, et suurema seltskonnaga paar partiid tagheuerit mängida: kartuliidud vs kohalikud neegrid. alustasime lõuna eesti ajaarvamisse sisseelamist taas tamula ookeani ja mohiitodega. edasi tuli juba edasijõudnute programm bossvetteris koos Maailma Kõige Piinlikuma Striptiisietendusega. isegi timol hakkas tüdrukust hale, kui ta oma mittekaetud keha vastu bossvetteri kirvega tahutud poste libistas.

laupäeval jõudsime pärast arvutiklõpsimist vaksna järve forsseerima ja siis asusime juba raskema programmi juurde, st testisime ära veel kaks objekti. kylli sai täieliku ekskursiooni ja temale näidati boonusena ka bossu. hullumajas läks muidugi andmiseks.
kohe nii, et merike sai lõua valusaks ja minul on küünarnukilt nahk maas. aga kesse siis viie krooni pärast ei pingutaks ;) pühapäeval tegime veel ühe haanja tiiru ja leotasime oma konte plaani järves. kojuminnes tegid usinad loodusfotograafid veel mõned popid heinapalli ja kurepildid mida on parem kylli blogis vaadata.

tänud veelkord kreutzvaldi hotelli lahkele perenaisele meeldiva seltskonna ja tütarlaste töökasvatuslaagri eest :)

Kylli said...

Sada aastat pole nii lõbus olnud nagu need kaks nädalavahetust!

Anonymous said...

ma ei saa ainult aru kuidas me kordagi uiske alla ei pannud või muud sporti ei teinud?:)
vähemalt sai puhata see eest.

Epochka said...

me ju käisime ujumas! ja ujumine on ju suisa olümpiaala.

Kylli said...

arvutimänge peab ka mõni spordiks! Tag Heuer olümpiaalaks!!

Anonymous said...

sada aastat pole nii lõbus olnud nagu kaks nädalavahetust!