Tuesday, July 7, 2009

spordi eest ei põgene


ega selle spordi eest nii lihtsalt ikka pakku ei pääse! ei päästa siin kodust välja hiilime ega sihtpunktide nii salajaseks tegemine, et ise ka ei tea kuhu satud. sajaga lootusetu ettevõtmine. arvasin, et monaco on kena ilus rahulik rikkurite linn. noo ainus spordiga seotud sõna on seal monaco GP- aga ei miskit-Suur Sport tour de france näol sai mu ikka kätte. tuleb välja, et kuna ma ei lase lihtsatest vihjetest rattatrenni osas end häirida, siis tuleb panna käiku karmimad eeskujud lance ja cavendishi näol. kuid nii nagu kunagi verona mm-i ajal, oli ka siinset eraldistarti vaadataes mul ikka ainult üks mõte-vot saaks mõne eriti uhke ja kuldse ratta omale koju seina äärde seisma. mitte et ma sellega nüüd trenni tegema läheks...ilu pärast ikka.tour de france teeb teise katse mind motiveerida nüüd sel nädalavahetusel, kus mulle demmitakse grupisõidu stardioskusi ja finishijala olemasolu vajalikust. eriti esimesest võiks ju ometi miskit kasu olla, kuna tõenäosus protsent peaks meile järgmiseks elva metsateede tuulamiseks ennustama avaetapina just nimelt rattast ning teatavasti b-rajal armu ei anta

1 comment:

Epochka said...

eh tõ. ja bacas veedad keelekursuste asemel kogu aja fc barca staadionil :)