Tuesday, November 2, 2010

täiesti spordivaba

kui päss, kes on meie mõnitamis- ja mölisemisosakonna juhataja, arvas, et meid ei päästa enam spordimülkast miskit, siis tutkit ... vaid kuu aega trennivabadust oligi vaja, et ma enam üldse õue liigutama ei tahaks minna. täiesti uskumatu kuidas üksi mõte tossude väljavõtmisest vastikusvärinad peale ajab. brr. lumeigatsus on siiski veel hinge jäänud, kuid võibolla läheb see ka esimeste lumehelveste nägemisega üle. oktoobrikuu molutamise kaitseks on mul vastu pakkuda vaid üks sall ja kolm paari villaseid sokke.

helenile mõjus ravi muidugi vastupidi: ta on talveks vähemalt viis erinevat motiveerivat piinamismoodust endale välja kirjutanud.

3 comments:

päss said...

Õel naer vaenlase leeris... :))))))) Ja nüüd paluks hakata tegelema sellega, mis me juba ammu kokku leppisime! ;)

Epochka said...

nädalavahetusel tegin poeg tüliõunaga,kes kasvatab kupis koduvabariigi jaoks muskleid, bartertehingu: tema teeb minu eest trenni ja mina käin tema asemel peol. sajandi tehing. või mis?

helen said...

Saan aru, et kardinaalsed muutused treeningmeetodites-nii ma küll sinuga köningul sammu pidada ei jaksa;)