Wednesday, September 5, 2018

RK tütarde tagasitulek

võlgnevused kõigepealt. nagu metsas lastele lubasime on käesolev lugu 3.sept kekavabastuseks c-rajal osalenud koolilastele. lapsed olid tublid ja pingutasid kõvasti, ise nägime.
komplekteerumine, f: kylli

kylli pakkis meid võrus kokku, vaatas varustuse üle, müksas teele ja läks ise golfi mängima. edaspidi pidime ise hakkam saama. alustasime nagu ikka kõige olulisemast - maniküürist. lõunainglile varahommikul elu sisse puhumine käib ju step by step pikkamisi kohvi manustades. seda enam, et eelmine õhtu venis neil ööjooksu orgunnimisega pikale. meil tintsuga oli lisaülesandeks koolijütside kabe ning muud pidustused.
first things first
lubage teile esitleda - apteekrimägi
 lugesime juhendit siia ja sinnapoole, ratastest vabanemine tundus hull keemiaharjutus. võtsime teistest laiskuritest eeskuju ja asendasime hommikuse pikema apteekrimäe jalutuskäigu autosõiduga. tegime vendade tammemäegedega vastastikku ettevalmistuse kontrolli. et kes on rohkem vaeva näinud, kas meie rattakingadega või joosep oma soenguga. ta oli kaks nädalat kajakis rullidega maganud, et vesilained piisavalt sensuaalsed saaks.

pühaka parklas olid olulised inimesed juba possadel. heiti ja marge ja randi olid sinna vastuvõtukomitee moodustanud. randi ütles rajale kaasa isalikud lohutussõnad: otepääl ilusat metsa ei ole... andsime talle sisse ka nõgeste ja võsa sisse radade sissetrampimise tellimuse, mida ta ka kohusetundlikult täitis.

toimetasime ja toimetasime ning järsku tabas valus üllatus - meil on kõik tehtud kuid stardini on veel 30 min aega! kuidas see siis juhtus!?!! käisime jalutasime rannas, katsusime vett, imetlesime kanuusid. ilm oli imeilus, kuid järvevett ei tahtnud katsudagi, sest sellel oli mingi roheline kiht peal.seismisest hakkas juba kerge väss tulema, saaks juba minema.
jõudsime starti peaaegu kõrvalise abita
stardis tuli kohe vildikas ja abakus tööle panna ja koolialguse puhul mõned arvutused kirja panna. lõime pundi kolmeks ja hajutusime kuidas oskasime. tints veedab iga suvi mõned nädalavahetusel pühakal triatleete imetledes aga tavaliselt teda tenniseväljakutset kaugemale ei lasta, niisiis olid see tiirukene temale ühtlasi pühaka ja aedlinna ekskursiooni eest.
matapaus, f: ragnis

siit hakkame purjetama..... f: aldis toome
ei saa ju inimesel lasta elada sõjatamme nägemata. bernhardi juures ingleid oodates sai rahulikumalt kirjandusega tutvuda ja rahvafolkloori koguda. arvutustulemusi oli erinevaid ning üleasande interpretatsioone samuti mitte. niisiis ei õnnestunud meil siit viimasena lahkuda.
jee, nägin sõjatamme!!! f: ragnis

ei mind peata miski, f: aldis toome
esimene metsajalutus näitas, et randi korbi tütred on täiega tagasi. pärast kehrat ei oleks ta meid isegi leidlastena üles korjanud. järjest kostus pettunud / üllatunud kommentaare, et mismõttes meie jälle ette oleme saanud. tormake aga tormake, eksole. vaikselt hakkasid meenuma ka eelmise otepää etapi kohad. minu meelest olime töökord kõige pimedamal ajal just apteekrimäe aluses võsas ilma ühegi valgusallikata :)
otepää metsrajad

apteekrimäelt tahtsime ka ühte hüpet teha kuid tee ei viinud hüppelauast mööda.

ilus tihe puu
imeilusaid puravikke leidus iga punkti juures, raske südamega jäid nad minust metsa maha. on ikka jube raske kirglikule seenejahimehele selliseid isendeid näidata. esimese jalgsietapi jooksul jättis tints oma prillid põderitele ja mägeritele. kandku rõõmuga.

siia tuleb tagasi tulla
järjekordne tõus
järgnev rattaharjutus käis vahelduva eduga mööda kirbusitakaarti ja tartu rattamaratoni/suusamaratoni põhidistantsi alguse radu. posloka laskumisel kaarti vaadata on liig mis liig. ikka pidin seisma jääma, et asja lähemalt uurida ja ka siis jäi tihti silmanägemisest puudu, kuigi eraelus saan vaevata niidi nõela taha. luup jääb ka alati tabelvarustusest maha. hobustemäele keerasimegi algul valest teeotsast sisse aga see misinterpretatsioon sai tänu secosportlastele korrigeeritud.

jooksu-ratta värk oli päris tore lahendus. üldiselt olime seekord sattunud tseerajale. tseekatega koos tõuse võttes sai koolilastele jagatud järgmise päeva kekavabastusi. kuid asjata. minul tegi esmaspäevane salsa olemise hoopis paremaks ja jalad kergemaks.

ja tasuks selline võss
selfitaaaim
üldiselt oli neid tõuse ikka omajagu. käisime ära ka kunagisel hommiku-kella-viie põllul ja meenutasime õudusega seinamäe tõusuharjutusi. ja nagu hiljem selgus ei olnud ja seekord seinamäest pääsu. enne matut jõudsime korraks ka aarajale, kuid kuna neil oli hull kiire, siis pidama me sinna ei jäänud.

vahel tuleb rattaid jalutada

iluta jõu number
 jalutasime mis me jalutasime kääriku statkale me jõudsime. seal ees ootas meid ees iluta toore jõu number. need kandilised toolikandmise kaikad olid käte jaoks number suured ja soonisid nii kõvasti pihku, et meie jõud sellest harjutusest üle ei käinud. tegime statkale ringi peale, kuid kohtunik keeldus meile ülesande läbimise eest punkti andmast. selle ülesande väljamõtleja meilt plusspunkti ei saa. puhtalt jõujuurikatele mõeldud lugu.

puid peab kallistama
nosisime kõhud võikusid ja praeleibu täis ja läksime seinamäege forsseerima. valisin sellise trajektoori, et ei peaks mäele otse pähe jooksma. ka küljelt lähenedes võtsime tippu jõudes aja maha, imetlesime looja kätetööd ja meenutasime seda 2007 aasta varahommikut kui selle mäega esimest korda tõtt vahtisime. punkte tuli nagu muidu, mine metsa ja korja nagu puravikke.
mõttepaus seinamäel
navitrolla lambukesed
segame suppi
jalutustiirult tagasi asusime aga edasi väntama. dzekmae üritas natuke rullidega meie tuules püsida aga ega see pole mingi suusatamine. rattaga oleme me ju hullud kihutajad. soovitas meil savitommi juurest ka läbi astuda, sest peremees pidi lahke võõrustaja olema.

teel tornimäele hakkasime siis oma päevakest analüüsima. merikesele oli kusagilt kõrvu jäänud kellegi kalkulatsioon, et nad peavad hakkama ratsima, et kanuusse jõuda. siis taipasime esimest korda kanuu kontrollaega vaadata. ohhohhoo, mida teha, et siit poole tunniga kanuuse jõuda? otsustasime kahte ratta-jooksu punkti vahele jättes edasi sõita ja vaadata palju aega kulub, sest head shoortkatti polnud kusagilt võtta. see desperaado rats ennast ei õigustanud, sest graafikusse me ei jõudnud. otsustasime siis teha niipalju harjutust kui saab ja kandsime raske südamega kanuusõidu selleks korraks maha. niii nõme ...

rattahajutuses sain endale selle etapi kõige võsasema punkti. õnneks ootas seal jursihassar nagu kutsuv tuluke ja mingit jama ma endale ei korraldanud. tema ise oli seal veerand tundi otsingutel ringelnud.

ühel kenal laskumisel avanes meie ees navitrolla maal - maastik lammaste ja kumulustega sinitaevaga. veavalt jõudsin pildi ära teha kui mingid kihutajad lambad laiali ajasid.

lendameee, f: aldis toome
pühaka äärses vahetusalas ootas meid virgutav voltimisharjutus. vaatamata kohvinivoo kriitiliseks alanemisele narkarite organismis sai male kiirelt tehtud.

kuna kanuuala oli kinni, siis kohtunik lohutas, et suppi ikka saab. see oli oluline, sest tints ainult supi pärast võistlustel käibki.

ah mul matkast rõõmus meel
järgmine üleasnne osutus palju keerukamaks: kes kuhu? tints polnud kunagi ei suppinud ega tõuksiga sõitnud ja kuna ta on ujumise instruktor, siis vette minna ta loomulikut ei tahtnud. merike polnud ka kunagi supitanud ja ujuda ta ei armasta. mul oli kama kaks, sest tamula ülejärve ujumiseks sai ju tervelt nädal aega harjutatud.
kõigepealt panime tintsu joont mööda tõuklema, sest hommikul sai aedlinn juba tuttavaks. järgmisena läks merike paadiga merele ja pärast tema teele saatmist läksin ise ujuma.

varustuse ja fotoka jätsin marge hoolde, kes oli pandud vahetusalasse uppujate üle naerma. lõppkokkuvõttes oli kõigil tore, sest sai proovida uusi asju ja mina sain enne kojuminekut eriti värskeks. vesi oli päevaga üllatavalt soojaks läinud, nii et see lobistamine oli väga mõnus.

merevaatega restoran, uus tase, nii hoida
seitsme tunniga sai kopsud värsket õhku täis ja sõpradega ühe superpäeva jälle kirja. ehk tehakse mingi hetk jälle mõni paldiski sugune etapp, kus ka meie saame terve harjutuse ära teha. spordi plusspoolele jäi seekord puhas varustus ja kolekohtade puudumine rajal. lisaks sain mina järgmise nädala tartu teate rattamaratoniks selle aasta teise baigi trenni kirja.

nii mõnus oli jälle teiega toimetada, mu kallid kaas-inglid!