Tuesday, May 27, 2008

blondinimi kursus edasijõudnutele

eelmisel nädalal ei tegelnud mina ja helen otseselt millegi ingellikuga, küll aga tuunisime taas oma juuksevärvi kraadi võrra heledamaks ja aju intelikentsemaks.

hardkore blondinismiõpe toimus neljapäevast pühapäevani rohkete loomkatsetega ratturite seltsis ja sellest said oma osa ka meie teised kaaslased. tänaseks ilmutasid tulemused end meie büroos: mina vaatasin koopiamasina näitu kontoritarvete kapist ümbrikuid jõllitades; aet üritas arvuti hiirega helistada (võttis hiire, keeras peos teistpidi ja üritas numbreid valida); kylli pani telefonikõnet vastu võttes toru kõrvast mööda ja dvd pealt piltide vaatamiseks pani plaadi lihtsalt kirjutuslaua sahtlisse ... kui kõik keisid mis nädalavahetusega juhtusid, veel täna meeles oleksid, poleks kursusest kasu olnud.

sahmimine on käinud juba paar nädalat aga suuremaks andmiseks läks neljapäevast. reedel üritasime heleniga kelgu joonistatud rajakaardi järgi geepee raja läbi sõita. 179 km raja suutsime läbida 205 kildiga. ei saagi aru kuidas me leidsime end küll vaidast, küll järva-madiselt aga aravete jäi meile tabamatuks. niimoodi ei saa igatahes rallit sõita. järva-jaani vahefinishis premeerisime end jäätisega ja tundsime headmeelt, et niigi kaugele jõudsime.

laupäeva õhtul tahtsime lõpuks korraks aja maha võtta aga karu suunas mind pastaka-pabriga rattavõistlusele kus rattapoisid pidid rattaga väntama nagu jaksavad. algul ei saanud vedama ja pärast ei saanud pidama ja rattapukilt lendas kummipuru ja tuli kärsahaisu. pole varem rattakingade peale igatahes sellist löömat näinud :)

igast naljakaid telefonikõnesid oli tulnud reissoffisisse jooksvalt aga pühapäevahommikune ärevil osavõja mure peaks saama ajalooilu osaks. see käis umbes nii.

naisosavõtja: teate mul kiip piiksub
aet: ?
naisosavõtja: mul kiip piiksub kogu aeg ja ma ei tea mida teha
aet: kas te seisate ajavõtu mati peal stardi-finishi joonel? selline punane vaip asfaldil?
naisosavõtja: ei mul kiip piiksub
aet: kui te olete matil siis palun liikuge sealt eemale ja siis enam ei piiksu
naisosavõtja: ei ma olen siin täita lõpus ja mul kiip piiksub kogu aeg.
aet: kas te teete nalja minuga?
naisosavõtja: ma ei tee nalja. mul kiip piiksub!
jne.
varsti ei suutnud aet enam tõsiseks jääda ja edasi rääkida :) me siiani arvame, et keegi tahtis nalja teha, aga kõik potensiaalsed tegelased väidavad, et nad poleks suutnud nii geniaalset stsenaariumit välja mõelda :))))

ma arvan et selle nädalavahetusega sai tehtud edasi kõva samm ööetapi tagaotsa esikolmiku suunas.

btw. härma kooli 9 klassi tüdrukud käisid eile spordipäeval inglikostüümis orienteerumas.

3 comments:

helen said...

Tõesti-blondismi kursus on vilja kandnud-täna hommik leidsin end Tõnismäe poole astumise asemel nr. 4 trammist teel Tallinna bussijaama:-)

Epochka said...

nii efektiivset koolitust üle ühe korra aastas välja ei kannata :)

Anonymous said...

Neiud, te muutute ohtlikuks iseendale ja teistele :)))