Wednesday, December 23, 2009

komplimenteeritud

eilne horoskoop ütles: päev sobib hästi sportlikuks tegevuseks, kuid harjutama peaks siiski asjatundja käe all. eelmise nädalaga sai suuremale klaverikulutamisele joon alla ja lumi tuli maha nagu tellitult, et ma saaksin jälle kehakultuurseks hakata.

otsisin instrumendid välja ja võtsin suuna suusaklubile, kes meie naabrusest põllumeeste võimalsse on kolinud. novembris haanjas esimest lund proovimas olles tuli meelde, et hooaega tuleb alustada suveparaka maha kraapimisest. nüüd oli plaanis siis haanjas partnerkaardiga alustatu õigete koludega lõpuni viia. kuna kontorirottide suusavarustus on suvekorteris ühises kotis, saabusin suusabaasi nagu tippsportlane - 6 paari suuskadega. suutsin jälle oma parimate päevade asjatundja näoga sisse marssida, nii et esialgu ei võtnud mu appikarjeid "mis ma nüüd tegema pean?" keegi tõsiselt. lõpuks tuli kerstin ja tegi kohalikule rahvale selgeks, et kui mina tegutsema hakkan, siis jäävadki need suusad selleks talveks liigse rasvakihi alla.

mina olin selleks ajaks juba ühle suusale roosad täpid alla teinud ja vabad inimesed mu suusakoti kallale tööle suunanud kui saabusid ka treener tiia ja kaasõpilane tael. nühkisin juba oma arust eksperdi kombel plastmassist jubinaga mööda suusatalda kui tuli ära kompliment taelalt: "kas sa mees oled või, et niii aeglaselt liigutad!"

No comments: